Het gaat gebeuren.. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Myrtle Matthijssen - WaarBenJij.nu Het gaat gebeuren.. - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Myrtle Matthijssen - WaarBenJij.nu

Het gaat gebeuren..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Myrtle

04 Januari 2009 | Nederland, 's-Hertogenbosch

De grote reis gaat nu echt bijna gebeuren. Aangezien de hele wereld nogal fan is van een weblog, doe ik daar maar aan mee. Ik zal hier regelmatig een stukje tekst van mijn belevenissen neerzetten.

Daar ga ik dan, 25 januari vlieg ik naar het verre Indonesië. Het land met bijna 220 miljoen inwoners, die allemaal op elkaar lijken.
Naar Java, dat drieënhalf keer zo groot is als Nederland. Het komt nu echt dichtbij. Ik heb er veel zin in, maar het is ook erg spannend.
Ik ben bezig met de laatste voorbereidingen; afscheid, laatste keer werken, spuiten/malariapillen, laatste boodschappen halen, enzovoorts. En echt niet vergeten.. Heel veel lekker snoep halen!
Je kunt me hier in de gaten houden. Ik zal proberen geregeld foto's te plaatsen.

Laat gerust eens een berichtje achter!

  • 08 Januari 2009 - 20:24

    Loes:

    myrtle, n kei leuke site ik zal hem blijven volgen als je daar in indonesie bent.Dan hebben we je toch n beetje bij ons in de buurt.Houdt ons iedere dag maar op de hoogte, hele fijn tijd met z'n 3xxx ma.

  • 11 Januari 2009 - 09:04

    Jos:

    Myrtle, wat een lieve zoete zachte sappige site.

  • 15 Januari 2009 - 15:51

    Steffanie:

    ja myrtle nu gaat het bijna gebeuren, echt spannend je gaat echt een leuke tijd tegemoet.
    in een mooi land en mooie cultuur.
    heel veel plezier daar.
    we komen je op zoeken in mei.

    groetjes je schoonzusje steffanie

  • 19 Januari 2009 - 10:16

    Joekel:

    we still keep in tuts kontjee!

    XxX Leon

  • 22 Januari 2009 - 15:04

    Tanja Van G:

    Hallo Myrtle,

    Veel plezier in Indonesië!! We houden elkaar wel op de hoogte he!! Het komt nu wel echt dichtbij :)!! Misschien kunnen we elkaar nog wel meeten daar!

    xxxx

  • 24 Januari 2009 - 12:52

    Ton, Pa , Ouder:

    He lieverd,
    ut geet on
    morgen, zondagh 25 januari vertrek je vanaf Frankfurt met Gemma en Karen. Ma, Fenna en ik zullen je brengen. Een goeie reis en supermooie tijd. W'll see you at the end of april wl pa xxxx

  • 24 Januari 2009 - 16:49

    Eefke:

    Hey Myrtle,
    super veel plezier in Indonesië! Geniet ervan.. Ik zal jullie volgen vanuit Nederland, vanaf de pabo :)
    Xx

  • 25 Januari 2009 - 08:57

    Marja (je Nichtje..):

    Hey Myrtle,
    Heel veel plezier daar, maar dat zal vast wel lukken.
    Ik ga je belevenissen zeker bijhouden!
    Groetjes Marja!

  • 25 Januari 2009 - 10:43

    De Overbuufjes:

    Hey Myrtle,

    Jee spannend allemaal!!Heeeel veel plezier daar en voorzichtig enzo.
    Geniet ervan!

    Liefs

    Sebastiaan en Clair

  • 25 Januari 2009 - 18:50

    Myrtle:

    Heey,

    Hoe is de vlucht gegaan? Vermoeiend al die tijd of lekker gerelaxed?

    En hoe was jullie eerste indonesische maaltijd?

    xx Cathelijne

  • 26 Januari 2009 - 10:34

    Bas:

    Hee Myrtle,

    Ben je al geland? Hoe was de vlucht zal wel tegenvallen zo lang stil zitten. Veel plezier de komende tijd. Ik zou zeggen veel stempels verzamelen in je paspoort!!!

    Gr,

    Bas

  • 26 Januari 2009 - 14:28

    Mije:

    Myrtletje!!
    Hoe is t daar aan de andere kant van de wereld? Vlucht goed gegaan, leuke kiet?Ben benieuwd daaaaaag xxx uit den bosch

  • 26 Januari 2009 - 15:50

    Marloes:

    Mirtol!
    Hoe was je reis gegaan? Alles goed verlopen?
    Have fun X

  • 27 Januari 2009 - 10:51

    Loes:

    Al 'n beetje omgeschakeld na zo'n lange reis, wennen die temp. daar.Sckype is ingeschakeld, heb nu late dienst, hoop gauw iets van je te horen. xx ma

  • 27 Januari 2009 - 15:54

    Fréderique:

    Inmiddels veilig aangekomen in Indonesie? Mis jullie nu al:( Veel plezier en succes! x

  • 27 Januari 2009 - 20:39

    Jan En Joke Kuijten:


    Hoi Myrtle,

    We wensen je veel plezier
    en succes tijdens je
    stage in Indonesië .

    We zijn benieuwd naar je
    ervaringen in dit mooie land in het verre oosten!

    Groetjes van ons allemaal

  • 04 Februari 2009 - 09:34

    Mirthe Smeets:

    Hallo,
    ik heb ook interesse om in Yogya stage/studie te gaan doen. Als je wil, kun je me mailen: mirthesmeets@hotmail.com, ik hoor graag wat tips!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, 's-Hertogenbosch

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

Foto's bij het vorige bericht

09 Juni 2009

Het duurt even..

17 April 2009

Einde in zicht

31 Maart 2009

Hati hati kepala keju

13 Maart 2009

Aan de balie in Bali
Myrtle

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 2285
Totaal aantal bezoekers 16910

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: