Foto's bij het vorige bericht - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Myrtle Matthijssen - WaarBenJij.nu Foto's bij het vorige bericht - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Myrtle Matthijssen - WaarBenJij.nu

Foto's bij het vorige bericht

Door: Myrtle

Blijf op de hoogte en volg Myrtle

12 Juni 2009 | Indonesië, Batavia

Ik heb er weliswaar wat nieuwe foto's opgezet! Van Flores en Lombok. Komt dat zien..

www.mijnalbum.nl
dan vul je mijn emailadres in en het wachtwoord is natuurlijk: carnaval

Tot over 2 weken..

  • 13 Juni 2009 - 11:21

    Ton, Pa, Daddy:

    he mop,
    potverdomme, wat ben je toch een wereldreiziger. Ik ben trots op je en zie ernaar uit je verhalen te horen wanneer je terugbent. Doe Gemmi de groeten van me

    xxxxxxxxxxxxx

    tot gauw

  • 14 Juni 2009 - 15:49

    Linda V.V.:

    Hey Myrtle!
    Ziet er weer goed uit allemaal...
    Geniet nog van de laatste 1,5 week! Want die zal wel vliegen ;)..
    Ben ook erg benieuwd naar de filmpjes..
    Liefs Linda

  • 15 Juni 2009 - 06:28

    Loes Kuyten:

    Myrtle, wat een mooie foto,s van jullie om jaloers van te worden.Nog een paar weekjes en dan horen wij jullie koffer vol verhalen. Groetjes ook aan Gemma, ma.

  • 25 Juni 2009 - 07:57

    Linda V.V.:

    He Myrtle,
    ook jij een hele goede terugreis en succes met het afscheid nemen, zal wel raar zijn..
    Liefs Linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2009

Foto's bij het vorige bericht

09 Juni 2009

Het duurt even..

17 April 2009

Einde in zicht

31 Maart 2009

Hati hati kepala keju

13 Maart 2009

Aan de balie in Bali
Myrtle

Actief sinds 04 Jan. 2009
Verslag gelezen: 2000
Totaal aantal bezoekers 16902

Voorgaande reizen:

25 Januari 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: